Saturday 7 February 2009

DI PARLIMEN BUKIT GANTANG .

Maha suci Allah ! dalam kekalutan politik Negeri Perak hari ini berikutan tindakan UMNO dan BN yang tidak bermoral sekaligus mencetus kemarahan rakyat apabila tuntutan rakyat yang mahukan pilihanraya kecil diadakan di DUN Changkat Jering dan DUN Behrang di tolak .
Kini Allah Taqdirkan berlakunya Pilihanraya Kecil di Parlimen Bukit Gantang yang di dalamnya terdapat DUN Changkat Jering .
Pilihanraya kecil ini akan diadakan di Parlimen Bukit Gantang dalam tempoh 60 hari ini ekoran kembalinya ke rahmatillah Al Fadhil Ustaz Hj. Roslan Sharum . Al Faatihah .
HAJI ROSLAN B SHAHARUM [ al marhum ]
PENGALAMAN KERJA: PENGARAH SUMBER TENAGA MANUSIA&PENTADBIRAN PKNP. PENSYARAH UPM,OUM &ITM PERAK. PENGAMAL PENGUBATAN SYIFAQ. KELULUSAN: DIPLOMA ISLAMIC STUDY UIA1991 IJAZAH SARJANA MUDA SASTERA,pengkhususan SAINS POLITIK &PSIKOLOGI UKM 1983 MASTER SAINS -PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA UPM 1997. Mempunyai seorang Isteri Bernama Puan Safiah bt Harun dan mempunyai 11 orang anak.
Arumugam a/l Vengatarakoo
Kita juga diletakkan dalam keadaaan berjaga - jaga untuk menghadapi pilihanraya kecil di DUN BUkit Selambau , apabila Arumugam a/l Vengatarakoo, Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Selambau, merangkap EXCO Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman dijangka akan mengosongkan kerusi DUN Bukit Selambau ekoran tidak tahan menghadapi ugutan dan ancaman terhadap dirinya serta keluarganya

No comments:

Post a Comment